domingo, 10 de febrero de 2013

O Corrinche de Carnabals: o "Wertedeiro das Lingoas"




Dos llibros de boirina
El 9 de febrero, sabado de carnabal, miembros d'O Corrinche se ban chuntar con la Asemblea Cultural Galega de Barcelona (http://acgb.cat) ta partizipar en la comparsa “Wertedeiro das lingoas” en la rúa de carnabal de la Bila de Gràcia. Ista comparsa, puestar la más reibindicatiba de la rúa, esfendeba las lluengas no-castellanas de l'Estau Español y feba parodia d'el Ministro Wert y la suya obsezión con españolizar a es ninos.

Mientras unos se disfrazaban de llibros n'aragonés, catalán, basco, gallego, asturián y ozitan, d'altros feban el papel de Wert y es suyos guardaespaldas, que es perseguiban y es miraban d'adomar dende es Jardinets de Gràcia dica la Casa la Bila. La comparsa tamién iba acompañada de musicos con gaita, curdión, tarota y pandereta que tocaban u cantas populars u l'imno d'el PP, seguntes paixiban tener abantache la manada de llibros u el Ministro.
El ministro y es suyos

El publico gracienc ba rezibir ista alegoria con prou de calibo, y aucaban Wert u aplaudiban es llibros entusiasticament mientras pasaban. Parixe que al churau tamién lis ba fer goyo la representazión, ya que á la fin de la rúa representanz de la comparsa ban puyar al balcón de la Casa la Bila ta rezibir el premio á l'orichinalidat.

Querem dar las grazias a la Asemblea y el compañer Aleix per imbitar-nos, y esperem que ista no siga la zagera colaborazión entre O Corrinche y la ACGB, dos grupos con un ochetibo común.

La Comparsa
El Premio